loading...
اینترنت نامه هم نشینی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکسهای گلسا سرابی دختر شایسته ایران بین 10 دختر زیبای دنیا 0 519 mohnab
دو معمایی که مایکروسافت نمی‌تواند حل کند!!! 0 120 mohnab
مدلهای مو کوتاه دخترانه 2013 0 135 mohnab
با خـوراکی های شفابخش آشنـا شویـد 0 115 mohnab
کار عجیب دو دانشجو برای دیدن داخل بدن! + تصاویر 0 183 ramin
کاریکاتورهای با مفهوم و زیبا 0 103 ramin
خطرناک ترین رشته های ورزشی در ارتفاع + اوج آدرنالین و هیجان در مرتفع ترین نقاط 0 111 ramin
به این میگن با دل و جرات (+عکس) 0 133 ramin
روش هاي زيبايي 7 آرايشگر برجسته تهران 0 125 ramin
6 عکس از مشهورترین جنازه های دنیا! (16+) 0 232 korn
نوجوان ایرانی ستاره لیدز یونایتد +عکس 0 97 korn
اولین کارهایی که شیطان انجام داده است!؟ 0 101 ramin
۱۴ +۱ روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز 0 100 mohnab
تصـاویری بسیار زیبـا از تهـرانی مـدرن 0 177 mohnab
حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ 0 132 ramin
مردان بدقلق اما دوست داشتنی! 0 110 ramin
رد پای آب 0 88 ramin
مجموعه ای از بهترین دامنه های رایگان وب برای وبلاگ و وب سایت شما 0 333 namavaran
مشکلات ویندوز8 را یك‌جا حل کنید 0 95 namavaran
Excel برنامه نویسی در 0 166 namavaran
Admin بازدید : 88 1392/01/20 نظرات (0)
یک دسته از مکمل‌های غذایی قابل مصرف در بدنسازی که اخیراً ظرف دهه گذشته به بازار آمده‌اند پروهورمون‌ها می‌باشند . علیرغم وجود این مکمل‌ها به مدت بیش از ۱۰ سال در بازار هنوز بسیاری از مربیان و ورزشکاران ما با آن آشنایی ندارند و آن را به عنوان هورمون می‌شناسند .
 
از نظر معنای لغوی پروهورمون به معنای پیش هورمون است یعنی ماده‌ای که در بدن تبدیل به هورمون می‌گردد . این پروهورمون‌ها نیز انواع مختلف و بسیار متنوعی دارند اما بیشترین گروه آ>‌ها روی افزایش سطح هورمون تستوسترون بدن موثر می‌باشند . برای آشنایی با مکانیسم عمل آن‌ها لازم است ابتدا فیزیولوژی نرمال عملکرد هورمونال بدن را بدانیم .
در بدن غده‌ای به نام هیپوفیز در مغز وجود دارد که از قسمت قدامی آن ۶ نوع هورمون به داخل خون ترشح می‌شود که دو نوع از این هورمون ها که به نام fsh و lh هستند روی بیضه‌ها اثر می‌کنند و به ترتیب باعث افزایش تعداد اسپرم‌ها و افزایش تولید تستوسترون در بیضه‌ها می‌گردند . پس هرگاه میزان اسپرم سازی کم شود و یا میزان تستوسترون بدن کم شود هیپوفیز با افزایش fsh و lh بر این مشکلات غلبه می‌کند البته خود هیپوفیز نیز به طور مستقل عمل نمی‌کند بلکه تحت تأثیر غده‌ای دگر به نام هیپوتالاموس می‌باشد که فرمان افزایش یا کاهش ترشح fsh و lh را می‌دهد و لذا اثر تحریکی مغز بر بیضه‌ها از بین می‌رود نتیجه این پیامد در طولانی مدت کوچک شدن و کاهش عملکرد بیضه‌ها و کاهش تعداد اسپرم هایی می‌شود که این اساس علت عوارض جانبی استروئیدها روی بیضه‌هاست . برای جبران این مسئله و جلوگیری از بروز عوارض فوق پروهورمون‌ها به بازار آمده‌اند .
پروهورمون‌ها یی که روی سیستم هورمونی تستوسترون بدن اثر می‌کنند باعث کاهش ترشحfsh و lh نمی‌شوند بلکه باعث افزایش آن‌ها نیز می‌ّوند پس نه تنها باعث کاهش عملکرد بیضه‌ها نمی‌شوند بلکه باعث افزایش عملکرد آن‌ها و افزایش تولید تستوسترون هم می‌گردند البته بسیاری از پروهورمون‌ها با اثر روی غده آدرنال یا فوق کلیه نیز می‌توانند باعث افزایش میزان تستوسترون بدن گردند چون در غده فوق کلیه نیز به طور نرمال ( هم در زنان و هم در مردان ) مقادیری هورمون مردانه ترشح می‌گردد البته میزان اثرات پروهورمون‌ها خیلی کمتر از استروئیدهای آنابولیک است اما درعوض بدون عارضه جانبی هستند . مصرف پروهورمون‌ها برای کسانی که تمایل به مصرف استروئید ندارند بسیار مناسب است و شدیدا آن را توصیه می‌نمایم .
پروهورمون‌های دیگری هم هستند که روی ترشح هورمون‌های دیگر بدن از جمله هورمون رشد یا انسولین یا تیروئید و … اثر می‌گذارند . برخی از پروهورمون‌ها نیز تقریباً روی کلیه این هورمون‌ها اثر دارند که مثلا یک نوع آن که در ایران هم یافت می‌شود اسپری زیر زبانی igf-1است .
پروهورمون‌های شایع‌تر جهت اثر روی افزایش تستوسترون بدن شامل dhea-tribulus-zma-androstendion-androstack هستند . مصرف این پروهورمون‌ها برای کلیه افرادی که از نظر پزشکی سالم هستند مجاز می‌باشد و ضرری ندارد . در صورتی که دارای بیماری خاصی هستید قبل از مصرف آن‌ها با یک پزشک مشورت نمایید .
********** ************ *********
ادکلن مردانه لالیک (Lalique Encre Noire)

پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب LALIQUE

جزو 10 ادکلن پر فروش تاریخ جهان

با رایحه ای قدرتمند، قاطع، جذاب و افسانه ای

که حیرت همگان را بر می انگیزد ...

پیشنهادی برای آقایان شیک پوش و خوش سلیقه

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید!


قیمت : 44000 تومان

مدیران ، مهندسان ، تجار و افراد موفق جامعه بیشترین دوستداران این رایحه ی تند ، تلخ و چوبی مردانه اند. این رایحه آمیزه ای از وتیور ، سرو ، مشک و سایر ترکیبات معطر و تلخ جنگلیست . حکاکی نام lalique روی در چوبی این عطر اصالت این عطر فرانسوی را به تصویر می کشد. در طی سال های اخیر با وجود مصرف زیاد این عطر در بین اقشار مختلف جامعه به جرات باید گفت که هرگز یکنواخت نشده و همیشه مورد ستایش همگان قرار گرفته است. شخصیت Lalique Noire همیشه جاودان بوده و برای عاشقانش اصالت همیشگی به جای گذاشته است. در پایان باید گفت که این عطر در زبان فرانسه با نام جوهر سیاه شناخته می شود که جلوه ای افسانه ای به این همیشه محبوب جهان عطر و ادکلن بخشیده است.



قیمت : 44000 تومان

ویژگی های محصول:
عمر محصول: 10 الی 12 ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : مردان
سن مصرف : تمام سنین
بو: گرم و تلخ
فصل: چهار فصل




مشخصات محصول:
نام ادکلن : Lalique Encre Noire
شركت تولید كننده : Lalique
كشور تولید كننده : فرانسه
حجم : 100 ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Toilette



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 44000 تومان

 
 
 
 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 729
  • بازدید سال : 12,209
  • بازدید کلی : 2,246,209