loading...
اینترنت نامه هم نشینی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکسهای گلسا سرابی دختر شایسته ایران بین 10 دختر زیبای دنیا 0 517 mohnab
دو معمایی که مایکروسافت نمی‌تواند حل کند!!! 0 120 mohnab
مدلهای مو کوتاه دخترانه 2013 0 135 mohnab
با خـوراکی های شفابخش آشنـا شویـد 0 115 mohnab
کار عجیب دو دانشجو برای دیدن داخل بدن! + تصاویر 0 182 ramin
کاریکاتورهای با مفهوم و زیبا 0 103 ramin
خطرناک ترین رشته های ورزشی در ارتفاع + اوج آدرنالین و هیجان در مرتفع ترین نقاط 0 111 ramin
به این میگن با دل و جرات (+عکس) 0 133 ramin
روش هاي زيبايي 7 آرايشگر برجسته تهران 0 125 ramin
6 عکس از مشهورترین جنازه های دنیا! (16+) 0 232 korn
نوجوان ایرانی ستاره لیدز یونایتد +عکس 0 97 korn
اولین کارهایی که شیطان انجام داده است!؟ 0 101 ramin
۱۴ +۱ روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز 0 100 mohnab
تصـاویری بسیار زیبـا از تهـرانی مـدرن 0 176 mohnab
حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ 0 132 ramin
مردان بدقلق اما دوست داشتنی! 0 109 ramin
رد پای آب 0 88 ramin
مجموعه ای از بهترین دامنه های رایگان وب برای وبلاگ و وب سایت شما 0 333 namavaran
مشکلات ویندوز8 را یك‌جا حل کنید 0 94 namavaran
Excel برنامه نویسی در 0 166 namavaran
Admin بازدید : 83 1394/04/13 نظرات (2)

شایعات مجدد درباره کند شدن سرعت تلگرام و احتمال فیلتر آن توسط مسئولان کشورمان، بار دیگر نرم افزار محبوب ایرانی‌ها را در کانون توجهات رسانه‌ها قرار داد. وزیر ارتباطات این هفته چند بار، شایعه فیلتر شدن تلگرام و کند کردن سرعتان را در ایران، مطلقاً مرتبط با وزارت ارتباطات ندانست و شایعات مطرح شده را تکذیب کرد. ظرف چند ماه اخیر، بارها وزیر ارتباطات به تکذیب فیلتر شدن تلگرام پرداخته است که در نوع خود، قابل توجه است. تلگرام این هفته در پست توییتری خود، اعلام کرد که تلگرام مشغول بررسی محدودیت‌های اپراتورهای محلی در دسترسی به تلگرام در ایران است.   اگر چه وزارت ارتباطاتی‌ها هم این هفته دست به قلم شدند و به مدیران تلگرام نامه زدند. معاون وزیر ارتباطات این هفته اعلام کرد که وزارت خانه مطبوعش، نامه ای رسمی به شرکت تلگرام ارسال کرده است و آ زان‌ها خواسته است تا برای حل مشکلات فنی سرویس خود در ایران، با این وزارتخانه همکاری کنند. به نظر می‌رسد، یک پنجم سرورهای تلگرام، در اختیار کاربران ایرانی باشد که حدود 10 میلیون نفر را بالغ می‌شود. با این حال، واعظی وزیر ارتباطات نیز که در شبکه اجتماعی ایرانی کلوب دات کام فعالیت دارد، نوشت: متاسفانه در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی درباره محدودیت یا فیلتر شدن شبکه اجتماعی تلگرام توسط وزارت ارتباطات منعکس شده است. این مطالب صرفاً شایعه بوده و به هیچ وجه واقعیت ندارد. بنده و همکارانم در وزارت ارتباطات هیچ برنامه ای برای محدودسازی شبکه‌های اجتماعی نداریم و به کاربرد این شبکه‌ها در زندگی روزمره واقفیم و در طی این مدت همواره پیگیر تداوم فعالیت شبکه‌های اجتماعی نیز بوده‌ایم. در ضمن از کاربران عزیز تقاضا دارم تا حصول اطمینان نسبت به یک خبر، از انتشار و ارسال آن در شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی خودداری کنند تا اینگونه شایعات کمتر فضای نشر در جامعه داشته باشند.. قطعاً وزیر ارتباطات همچون گذشته بر فعالیت‌های مفید این شبکه‌ها تاکید دارد چرا که وی پیش از این زمانی که بحث برخی استیکرهای غیراخلاقی تلگرام مطرح شده بود در این باره به ایسنا گفته بود: برای شبکه‌هایی که از محتوا یا استیکرهایی در قالب توهین به مقامات کشور استفاده کرده یا نسبت به ترویج مسائل غیراخلاقی مبادرت می‌کنند بر اساس قانون محدودیت اعمال می‌کنیم. امیدواریم برای تکریم شهروندان جامعه اطلاعاتی کشور، وزارت ارتباطات برای کاهش چالش‌ها در این زمینه، اقدام

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 11,914
  • بازدید کلی : 2,245,914