loading...
اینترنت نامه هم نشینی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکسهای گلسا سرابی دختر شایسته ایران بین 10 دختر زیبای دنیا 0 517 mohnab
دو معمایی که مایکروسافت نمی‌تواند حل کند!!! 0 120 mohnab
مدلهای مو کوتاه دخترانه 2013 0 135 mohnab
با خـوراکی های شفابخش آشنـا شویـد 0 115 mohnab
کار عجیب دو دانشجو برای دیدن داخل بدن! + تصاویر 0 182 ramin
کاریکاتورهای با مفهوم و زیبا 0 103 ramin
خطرناک ترین رشته های ورزشی در ارتفاع + اوج آدرنالین و هیجان در مرتفع ترین نقاط 0 111 ramin
به این میگن با دل و جرات (+عکس) 0 133 ramin
روش هاي زيبايي 7 آرايشگر برجسته تهران 0 125 ramin
6 عکس از مشهورترین جنازه های دنیا! (16+) 0 232 korn
نوجوان ایرانی ستاره لیدز یونایتد +عکس 0 97 korn
اولین کارهایی که شیطان انجام داده است!؟ 0 101 ramin
۱۴ +۱ روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز 0 100 mohnab
تصـاویری بسیار زیبـا از تهـرانی مـدرن 0 176 mohnab
حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ 0 132 ramin
مردان بدقلق اما دوست داشتنی! 0 109 ramin
رد پای آب 0 88 ramin
مجموعه ای از بهترین دامنه های رایگان وب برای وبلاگ و وب سایت شما 0 333 namavaran
مشکلات ویندوز8 را یك‌جا حل کنید 0 94 namavaran
Excel برنامه نویسی در 0 166 namavaran
Admin بازدید : 90 1394/04/10 نظرات (0)

با زندگی پراسترس و فشاری که این روزها داریم،‌ گه‌گاه تلاش می‌کنیم با تغییر دادن برخی چیزها راه فراری از این شرایط پیدا کنیم. سفر به مکان‌های جدید و ناشناخته هم یکی از این راه‌حل‌هاست. اما باید مراقب بود این تغییر حال و هوا به قیمت جان‌مان تمام نشود!

طبیعی است برای هر سفر از حدود یک ماه پیش برنامه‌ریزی و مقصد را مشخص کنیم؛ از دیدگاه دیگر مسافران هتل مدنظرمان مطلع شویم‌، قیمت‌ها را بررسی کنیم و... در این میان امنیت مقصد سفر هم از فاکتورهای مهمی است که مسلما روی تصمیم ما اثر می‌گذارد.

Admin بازدید : 89 1394/04/06 نظرات (1)

خسته نشدید بس که در تعطیلات تابستانی راه جاده های شمال ایران را پیش گرفتید؟ کلافه نشدید از آب و هوای شرجی گیلان و مازندران در تابستان داغ؟ به این جمع بندی نرسیدید که باید به جای خنک تری بروید و دیگر باید دور آب و هوای شرجی شهرهای مجاور دریای خزر را خط قرمز کشید؟ کافی است این مطلب را تا انتها بخوانید تا بفهمید در تابستان داغ به چه جاهایی باید بروید و البته قید سفر به چه جاهایی را باید بزنید.

Admin بازدید : 173 1392/12/02 نظرات (0)

لطفا قبل از خواندن اين مطلب اين جمله را چندبار با خودتان تكرار كنيد و به خاطر بسپاريد: «هيچ قانون كلي‌اي كه شامل همه انسان‌ها بشود، درمورد ارتباطات شخصي وجود ندارد.» درواقع اين مطلب و تمام موارد مشابه براساس قوانين و يافته‌ها و اطلاعات درمورد اكثريت اقليت نوشته مي‌شوند.


Admin بازدید : 63 1392/11/30 نظرات (0)

 

خانمی‌ از منزل‌ خارج‌ شد و در جلوی‌ در حیاط با سه‌ پیرمرد مواجه‌ شد. زن‌ گفت‌: شماها رانمی‌شناسم‌ ولی‌ باید گرسنه‌ باشید لطفا به‌ داخل‌ بیایید و چیزی‌ بخورید. پیرمردان‌ پرسیدند: آیا شوهرت‌منزل‌ است‌؟ زن‌ گفت‌: خیر، سرکار است‌.

 

http://www.iranvij.ir/upload/images/is7v380n0avzu7xnllx.jpg

Admin بازدید : 212 1392/11/30 نظرات (0)

هنگامی‌که به حمام می‌ روید اولین قسمتی که از بدنتان را می‌شورید کدام ناحیه است؟ این موضوع که شما هنگامی‌ که به حمام می‌ روید کدام ناحیه از بدنتان را می‌شورید دارای روان شناسی جالبی می‌باشد. آیا شما به حمام میروید اول صورت، زیر بغل، موهای سر، قفسه سینه یا شانه هایتان را می‌شورید؟ یا سایر اعضای بدنتان را می‌شورید. آیا تا کنون به پاسخ این سوال فکر کرده اید آیا به این موضوع دقت کرده‌اید ؟؟ قبل از اینکه این متن را بخوانید اول تصمیم بگیرید و فکر کنید که کدام ناحیه از اعضای بدنتان را در ابتدا می‌شورید و بعد این تست را ادامه دهید.

 

Admin بازدید : 74 1392/11/28 نظرات (0)

همیشه گفته‌اند که سفر انسان را پخته می‌کند. اما برخی سفرها برای انسان‌ها، فاجعه آفرین است. از همین رو اماکن، مناطق و شهرهایی هستند که توصیه می‌شود انسانها کمتر به آنجا سفر کنند. فهرست ده شهر بسیار خطرناک جهان از نظر امنیتی را که در آنها گلوله‌های واقعی از هر سو سرگردان هستند.

Admin بازدید : 92 1392/02/16 نظرات (0)

کاخ وینچستر(Winchester House)، یکی از مشهورترین کاخهای کالیفرنیاست که توسط سارا وینچستر بیوه یکی از اشراف زادگان آمریکا، بنام ویلیام وینچستر ساخته شده است و اما رموز جالبی در مورد کاخ وجود دارد که باعث شده شهرت این عمارت بیش از یک بنای تاریخی باشد!
در سال ۱۸۸۱ وقتی سارا، فقط چند سال بعد از مرگ تنها کودک خود، همسرش ویلیام را نیز در اثر ابتلا به سل از دست داد، به خود قبولاند که خانواده‌اش نفرین شده و یکی از دوستانش....

Admin بازدید : 184 1392/02/13 نظرات (0)

به نظر می رسد کریستین استوارت اغلب پوشیدن شلوار جین ساده و کتانی را به پوشیدن لباس های مجلسی پرزرق وبرق ترجیح می دهد.

به گزارش بروزترین ها ولی با این وجود به نظر می رسد کریستین هنوز نیز درس هایی از خوش لباسی را می تواند به رقیبان معاصر خود ارائه دهد.

این بازیگر امریکایی به عنوان خوش پوش ترین زن دنیا انتخاب شد و پس از آن ستاره فیلم های هری پاتر ، اما واتسون و کیت میدلتون قرار گرفتند.

این دومین سال پیاپی است که این بازیگر ۲۳ ساله از سوی مجله مشهور “گلامور” رای خوش پوش ترین زن دنیا را از آن خود می کند......

Admin بازدید : 58 1392/02/08 نظرات (0)

 

سوغات یكی از فرهنگ های جاافتاده برای مسافرت های ایرانیان است. این ویژگی آنقدر برای مردمان ایران زمین اهمیت دارد كه گاه كاركردش از خود سفر فراتر می رود. به این مفهوم كه گاه انگیزه سفر سوغات و ره آورد آن می شود!

همیشه سوغات نمادی از شهر مقصد .....

تاتو موقت Glitter

 

Admin بازدید : 105 1392/02/08 نظرات (0)

گینس کتابی مرجع و دارای مجموعه‌ای از رکوردهای بین‌المللی است، این رکوردها شامل دستاوردهای انسان و پدیده‌های طبیعی هستند. کتاب رکوردهای جهانی گینس هر سال با اطلاعات جدید تجدید چاپ می‌شود.....

Admin بازدید : 66 1392/02/08 نظرات (0)

نمی دانم وقتی صدای اس ام اس شنیدی دوست داشتی کی باشه ؟

متاسفم که اون نیستم !

ولی بیشتر از اونی که منتظرش هستی بیادتم . . .

.

.

.

سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم...مشاهده کامل اس ام اس ها در ادامه مطلب.

جوراب

Admin بازدید : 71 1392/02/06 نظرات (0)

تنظیمات حریم خصوصی برای ایجاد محدودیت در دسترسی به قسمت‌های مختلف پروفایل و اطلاعات انجام می‌شود.  اگر از کاربران قدیمی فیسبوک هستید هم توصیه می‌کنیم یک بار دیگر این تنظیمات را با ما مرور کنید. تنظیمات در بخش‌های مختلف فیسبوک قابل تنظیم و تغییر است که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم......

Admin بازدید : 79 1392/02/04 نظرات (0)

 

در رقابت طراحی شرکت خودروسازی هیوندای، مجموعه‌ای از نسل آینده خودروهای تک سرنشین برای استفاده در کلانشهرهای پر ترافیک رونمایی شده‌اند.

شرکت خودروسازی هیوندای از سه سال قبل و با هدف افزایش خلاقیت تیم‌های مهندسی مرکز تحقیقاتی و توسعه (R&D)‌ این شرکت، رقابت داخلی IDEA festival را برگزار می کند.

از جمله برترین طرح های مفهومی نسل آینده.....
ژل افزایش دهنده قد

 

Admin بازدید : 87 1392/02/03 نظرات (0)

با انجام این تست می‌توانید به برونگرا یا درونگرا بودن خود و خواستگارتان پی ببرید. شما خودتان جزو کدام گروه هستید؟ از آن برونگراهای دوآتیشه که اصلا و ابدا با تنهایی کنار نمی‌آیند یا از آن درونگراهایی که فقط در گوشه عزلت خودشان خوش هستند؟ یا شاید هم میانه‌رو باشید. اما به‌طور معمول اکثر انسان‌ها به ......

سر شير LED حساس به دما

Admin بازدید : 149 1392/02/03 نظرات (0)

در تظاهراتی که حامیان قانونی شدن مصرف «ماریجوانا» روز شنبه به وقت محلی در دنور «کلرادو» آمریکا برگزار کردند، دو نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

مأموران پلیس دنور در شبکه «توئیتر» گزارش کردند که یک مرد و زن از ناحیه پا مورد اصابت گلوله....

شارژر اختاپوسي

Admin بازدید : 70 1392/02/01 نظرات (0)

فوتبالیست هایی که با مواد مخدر محرک و استروئید ها  دوپینگ کرده اند 

در ميان همه بازيكنان دوپينگي ستاره هايي را كه ناخواسته درگير اين معضل شدند را نام مي بريم.....
بلوتوث مودم اینترنتی
Admin بازدید : 57 1392/01/31 نظرات (0)

استان کوتاهی که پیش روی شماست یک قصه جادویی است که حتما باید دو بار خوانده شود! به شما اطمینان میدهم هیچ خواننده ای نمیتواند با یک بار خواندن آن را رها کند! این نامه تاجری به نام پائولو به همسرش جولیاست که به رغم اصرار همسرش به یک مسافرت کاری میرود و در آنجا اتفاقاتی برایش می افتد که مجبور میشود نامه ای برای همسرش بنویسد....

Admin بازدید : 96 1392/01/30 نظرات (1)
پیشنهاد :

 

 

دختر خانومها جهت جلوگیری از ترشیدگی ، از این به بعد

 

به نیت یکی بودن خدا ۱ دونه سکه مهر کنین !

 

 

◊◊◊◊◊◊◊◊اس ام اس خنده دار◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

 

۷ ﺑﺎﺭ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ بگو “ﭼﺴﺐ , ﭼﯿﭙﺲ , ﺳﺲ؟”

 

حالا سوتی هایی که دادی..........

Admin بازدید : 46 1392/01/29 نظرات (0)

 در حالی که بسیاری از شیرینی پزها به پخت کیک هایی شبیه به گل و پروانه و اشیاء زیبا روی آورده اند، یک شیرینی پز در انگلیس دست به اقدام عجیب و تهوع آوری زده که هدف خاصی از این کارش دارد.

این کیک های واقع گرایانه در شهر هرتفوردشایر انگلیس برای بازداشتن افراد از مواد مخدر و سیگار پخته شده اند. این شیرینی پز می خواهد عاقبت افراد معتاد را به آنها ......

 کوچک کننده و فرم دهنده بینی Nose Up

Admin بازدید : 90 1392/01/29 نظرات (0)
اندونزیایی ها یکی دو روز قبل زنانه ترین مسابقه سال شان را برگزار کردند؛ مسابقه ای به نام: پاشنه دار بپوش و بدو!

 
این شاید لذتبخش ترین مسابقه زنانه باشد که هیجان دویدن و سر خوردن و زمین افتادن با کفش های پاشنه بلند را یک جا در خود دارد. مسابقه ای که فرصت خوبی به.....
Admin بازدید : 55 1392/01/29 نظرات (0)
خیلی‌ها این خصوصیت را دارند: سبک محاوره مخالفتی
 
کسی که این سبک محاوره را دارد کسی است که در مکالمات خود همیشه با طرف‌مقابل خود مخالفت کرده و سعی می‌کند حرف‌های او را اصلاح کند. ممکن است این کار را به طریقی کاملاً دوستانه ......
Admin بازدید : 52 1392/01/29 نظرات (0)

باتوجه به دقت بالای طالع بینی چینی در پیشگوئی وقایع طالع شمارا به این روش بیان می داریم .همانطور که قبلاً هم به آن اشاره شد چینیها معتقدند بودا در شروع سال نو ازبین تمام حیوانات تنها دوازده حیوان را برای گردش زمین انتخاب کرده است که به ترتیب ظاهر می شوند وانسانها برحسب تولد در سال مورد نظر دارای همان خصوصیات می باشند .این حیوانات به ترتیب : موش ، گاو ، ببر ( پلنگ ) ،گربه ( خرگوش ) ،اژدها ( نهنگ ) ،مار اسب ، بز (گوسفند) ،میمون ، خروس ( مرغ وجوجه ) سگ و.......

Admin بازدید : 75 1392/01/26 نظرات (0)

 فیزیک خیلی آسونتر می شد، اگه به جای سیب خود درخت رو نیوتن افتاده بود


- یکی از شاخص ترین مزیت های سیم کارت های اعتباری اینه که می تونی به بعضیا که حوصله شونو نداری بگی «شارژ ندارم»


- هیکل یارو شبیه نیم رخ چنگاله، بعد هر موقع می پرسی.........

Admin بازدید : 56 1392/01/26 نظرات (0)

چه چیزی بهتر از کار در یکی از شرکت های دنیای تکنولوژی است؟ کار در یکی از شرکت های شاد دنیای تکنولوژی! سایت careerbliss فهرست شادترین شرکت ها و سازمان های دنیا را منتشر کرده و در این بین فهرست شادترین شرکت های تکنولوژی مربوط به کار و بار نارنجی می شود. 

 فکر می کنید کدام شرکت ها در این فهرست هستند؟ از نبودن برخی از معروف ترین ها در این فهرست، جا خواهید خورد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

 

Admin بازدید : 109 1392/01/26 نظرات (0)

«عدنان خان» مدیر مرکز ملی مبارزه با آفات و حشرات مزارع عربستان، اعلام کرد: زنده بودن ملخ در زمان فروش، دلیل سمی نبودن آن نیست و خوردن آن می‌تواند بیماری و حتی مرگ را موجب شود.

به گفتۀ عدنان خان، تلاش سازمان های ذیربط برای جلوگیری از......



Admin بازدید : 144 1392/01/26 نظرات (0)

در هفته ای که گذشت یک ایرانی مدعی شد بالاخره به آرزوهای بشر پایان داده و ماشین زمان را اختراع کرده است. اما پیش از این، مخترعان زیادی بوده اند که با اختراعات عجیب و غریب، خنده دار یا شگفت انگیزشان باعث تعجب مردم شده اند...........

گردنبند فلزی پاوربالانس

Admin بازدید : 56 1392/01/26 نظرات (0)

برای شروع شاید بد نباشد که تفاوت میان دو عبارت نوت‌بوک و نت‌بوک را بدانید. نوت‌بوک نوعی از رایانه‌های قابل حمل است که به عنوان جایگزینی مناسب برای رایانه‌های رومیزی طراحی شده است. این رایانه‌ها تمامی قابلیت‌ها و توانایی‌های رایانه‌های معمول را در بر داشته و امکان حمل‌ونقل آسان آن‌ها را به کاربر ارائه می‌کند. اما نت‌بوک‌ها که نوع ساده‌تر و البته ارزان‌تری از.........

پک سفید کننده دندان Whitelight

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 11,910
  • بازدید کلی : 2,245,910