loading...
اینترنت نامه هم نشینی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکسهای گلسا سرابی دختر شایسته ایران بین 10 دختر زیبای دنیا 0 520 mohnab
دو معمایی که مایکروسافت نمی‌تواند حل کند!!! 0 121 mohnab
مدلهای مو کوتاه دخترانه 2013 0 136 mohnab
با خـوراکی های شفابخش آشنـا شویـد 0 116 mohnab
کار عجیب دو دانشجو برای دیدن داخل بدن! + تصاویر 0 184 ramin
کاریکاتورهای با مفهوم و زیبا 0 104 ramin
خطرناک ترین رشته های ورزشی در ارتفاع + اوج آدرنالین و هیجان در مرتفع ترین نقاط 0 112 ramin
به این میگن با دل و جرات (+عکس) 0 134 ramin
روش هاي زيبايي 7 آرايشگر برجسته تهران 0 126 ramin
6 عکس از مشهورترین جنازه های دنیا! (16+) 0 233 korn
نوجوان ایرانی ستاره لیدز یونایتد +عکس 0 98 korn
اولین کارهایی که شیطان انجام داده است!؟ 0 102 ramin
۱۴ +۱ روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز 0 101 mohnab
تصـاویری بسیار زیبـا از تهـرانی مـدرن 0 178 mohnab
حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ 0 133 ramin
مردان بدقلق اما دوست داشتنی! 0 111 ramin
رد پای آب 0 89 ramin
مجموعه ای از بهترین دامنه های رایگان وب برای وبلاگ و وب سایت شما 0 334 namavaran
مشکلات ویندوز8 را یك‌جا حل کنید 0 96 namavaran
Excel برنامه نویسی در 0 167 namavaran
Admin بازدید : 39 1392/01/21 نظرات (0)

آیا باردار هستید؟ برخی نشانه ها همچون عقب انداختن پریود تا یک یا دو هفته، نشان دهنده بارداری زنان هستند. از هر 10 خانم، 7 نفر از آنها در 6 هفتگی نشانه های بارداری را از خود بروز می دهند.

اگر پیگیر تاریخ پریود خود نیستید یا قاعدگی بی نظمی دارید که هر ماه تغییر می کند، نمی توانید در تاریخی مشخص منتظر شروع دوره قاعدگی باشید. اما اگر هر کدام از نشانه های زیر را داشتید – البته نه همه خانم ها، بلکه بیشتر آنها – و متوجه شدید پریود هم نشده اید، ممکن است باردار باشید. برای اطمینان می توانید از تست های خانگی برای تشخیص بارداری استفاده کنید. 


10. بیزاری از غذا

اگر تازه باردار شده باشید، بعید نیست از بوی قرمه سبزی یا قهوه حالتان بد شود و برخی از رایحه ها منجر به حالت تهوع شما بشوند. با اینکه به طور صددرصد تایید نشده است، اما این روند احتمالا عوارض افزایش هورمون استروژن در بدن است. ممکن است در این دوران متوجه شوید دیگر به غذاهایی که تاکنون عاشق آنها بوده اید، علاقه ای ندارید. 

9. تغییر حالت های روحی

در دوران بارداری بسیار نرمال و طبیعی است که تعادل احساسی نداشته باشید و خیلی زود تغییر حالت دهید. دلیل آن تغییر هورمون های بدن و تاثیر آنها روی سیستم عصبی است. هر فردی واکنش متفاوتی به این موضوع دارد. برخی از زنان باردار دچار افزیش احساسات – خوب یا بد – می شوند و برخی دیگر افسرده یا مضطرب می شوند.  

نکته: اگر احساس غمگینی یا ناامیدی می کنید و از عهده مسوولیت های روزانه خود بر نمی آیید یا تفکرات خودکشی در سر می پرورانید، حتما به مشاور و روانشناس  مراجعه کنید تا درمان درست را به شما ارایه دهد. 

8. باد کردن شکم


تغییرات هورمونی در ابتدای دوران بارداری باعث می شود تا احساس کنید شکم شما باد کرده است – درست همچون اتفاقی که پیش از پریود برای برخی خانم ها پیش می آید. به همین دلیل ممکن است احساس کنید لباس هایتان در ناحیه کمر برایتان تنگ شده است. این اتفاق وقتی هنوز رحم شما بسیار کوچک است اتفاق می افتد. 

7. تکرر ادرار


زمان کوتاهی پس از باردار شدن، تغییرات هورمونی ایجاد شده باعث می شوند تا جریان خون در ناحیه کلیه افزایش پیدا کند. این مساله باعث می شود تا مثانه خیلی سریع پر شود و شما مجبور هستید خیلی زود به زود دستشویی بروید. این نشانه از اوایل هفته ششم در سه ماهه نخست آغاز می شود. 

تکرر ادرار در طول بارداری ادامه خواهد داشت. حجم خون در دوران بارداری افزایش پیدا می کند و باعث تولید مایعات بیشتر در بدن و جمع شدن آنها در مثانه می شود. با بزرگ شدن جنین در رحم این مساله باعث فشار آمدن به مثانه می شود.   

6. خستگی

بدون دلیل احساس خستگی می کنید؟ هنوز ثابت نشده است دلیل خستگی های ابتدای دوره بارداری در نتیجه چیست. اما احتمال دارد به دلیل افزایش پی در پی هورمون پروژسترون باشد که روی خواب زنان باردار تاثیر می گذارد. البته حالت تهوع های صبحگاهی و تکرر ادرار در طول شب نیز در خستگی و بی حالی بی تاثیر نیستند. 

پس از ورود به سه ماه دوم، کمتر احساس خستگی خواهید داشت. البته این حس دوباره در انتهای بارداری به سراغ شما خواهد آمد زیرا مدام در حال حمل وزن بیشتر از خود هستید و شب ها نیز راحت نمی خوابید.  

5. سینه های دردناک و بادکرده

یکی از نخستین نشانه های بارداری، باد کردن و دردناک شدن سینه هاست که در نتیجه افزایش هورمون های بدن ایجاد می شود. این درد پس از اتمام سه ماهه نخست به میزان زیادی کاهش پیدا می کند زیرا بدن خودش را با میزان هورمون ها تطبیق داده است. 

4. حالت تهوع


برخی از زنان یک ماه پس از باردار شدن دچار حالت تهوع های صبحگاهی می شوند. برخی دیگر نیز یک یا دو هفته زودتر این اتفاق رخ می دهد. البته این حالت مختص صبح نیست. حالت تهوع - با یا بدون استفراع - می تواند در هر ساعتی از روز اتفاق بیفتد. 

حدود نصف زنان باردار که دچار تهوع می شوند پس از قدم گذاشتن به سه ماهه دوم، کاملا خوب می شوند. البته گاهی ممکن است تا ماه چهارم نیز ادامه داشته باشد. 

3. عقب افتادن پریود


اگر پریود منظمی دارید و این ماه عقب افتاده، ممکن است باردار باشید. اما اگر قاعدگی منظمی ندارید با مشاهده نشانه های دیگر همچون تکر ادرار، حالت تهوع، سفت و دردناک شدن سینه ها و ... می توانید احتمال دهید که باردار هستید.  

2. افزایش دمای عمومی بدن


هنگامی که دمای بدن شما هنگام صبح و پیش از بلند شدن از جا و خوردن غذا، خیلی بالاست و این مساله تا 3 هفته همچنان ادامه داشت، احتمالا باردار هستید.

1.    نتیجه مثبت تست بارداری خانگی

با همه تبلیغاتی که شرکت های تولید کننده این تست ها ارائه می کنند، اما هیچ کدام از آنها تا یک هفته پس از عقب افتادن پریود، دقیق و قابل اعتماد نیستند. بنابراین، اگر پیش از این تاریخ تست کردید و جواب منفی بود، حتما چند روز بعد نیز این تست را تکرار کنید. این را در نظر داشته باشید، جنین پیش از آنکه شما متوجه شوید باردار هستید رشد می کند و هنگامی که شک دارید، باید حتما مراقب سلامتی خود باشید. 

*******************

ادکلن مردانه لالیک (Lalique Encre Noire)

پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب LALIQUE

جزو 10 ادکلن پر فروش تاریخ جهان

با رایحه ای قدرتمند، قاطع، جذاب و افسانه ای

که حیرت همگان را بر می انگیزد ...

پیشنهادی برای آقایان شیک پوش و خوش سلیقه

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید!

قیمت : 44000 تومان

مدیران ، مهندسان ، تجار و افراد موفق جامعه بیشترین دوستداران این رایحه ی تند ، تلخ و چوبی مردانه اند. این رایحه آمیزه ای از وتیور ، سرو ، مشک و سایر ترکیبات معطر و تلخ جنگلیست . حکاکی نام lalique روی در چوبی این عطر اصالت این عطر فرانسوی را به تصویر می کشد. در طی سال های اخیر با وجود مصرف زیاد این عطر در بین اقشار مختلف جامعه به جرات باید گفت که هرگز یکنواخت نشده و همیشه مورد ستایش همگان قرار گرفته است. شخصیت Lalique Noire همیشه جاودان بوده و برای عاشقانش اصالت همیشگی به جای گذاشته است. در پایان باید گفت که این عطر در زبان فرانسه با نام جوهر سیاه شناخته می شود که جلوه ای افسانه ای به این همیشه محبوب جهان عطر و ادکلن بخشیده است.


قیمت : 44000 تومان

ویژگی های محصول:
عمر محصول: 10 الی 12 ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : مردان
سن مصرف : تمام سنین
بو: گرم و تلخ
فصل: چهار فصل



مشخصات محصول:
نام ادکلن : Lalique Encre Noire
شركت تولید كننده : Lalique
كشور تولید كننده : فرانسه
حجم : 100 ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Toilette



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 44000 تومان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 234
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 953
  • بازدید سال : 12,433
  • بازدید کلی : 2,246,433