loading...
اینترنت نامه هم نشینی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکسهای گلسا سرابی دختر شایسته ایران بین 10 دختر زیبای دنیا 0 519 mohnab
دو معمایی که مایکروسافت نمی‌تواند حل کند!!! 0 120 mohnab
مدلهای مو کوتاه دخترانه 2013 0 135 mohnab
با خـوراکی های شفابخش آشنـا شویـد 0 115 mohnab
کار عجیب دو دانشجو برای دیدن داخل بدن! + تصاویر 0 183 ramin
کاریکاتورهای با مفهوم و زیبا 0 103 ramin
خطرناک ترین رشته های ورزشی در ارتفاع + اوج آدرنالین و هیجان در مرتفع ترین نقاط 0 111 ramin
به این میگن با دل و جرات (+عکس) 0 133 ramin
روش هاي زيبايي 7 آرايشگر برجسته تهران 0 125 ramin
6 عکس از مشهورترین جنازه های دنیا! (16+) 0 232 korn
نوجوان ایرانی ستاره لیدز یونایتد +عکس 0 97 korn
اولین کارهایی که شیطان انجام داده است!؟ 0 101 ramin
۱۴ +۱ روش افزایش سرعت و کارایی ویندوز 0 100 mohnab
تصـاویری بسیار زیبـا از تهـرانی مـدرن 0 177 mohnab
حقایق شگفت انگیز درباره کلاغ 0 132 ramin
مردان بدقلق اما دوست داشتنی! 0 110 ramin
رد پای آب 0 88 ramin
مجموعه ای از بهترین دامنه های رایگان وب برای وبلاگ و وب سایت شما 0 333 namavaran
مشکلات ویندوز8 را یك‌جا حل کنید 0 95 namavaran
Excel برنامه نویسی در 0 166 namavaran
Admin بازدید : 78 1392/01/25 نظرات (0)

سنجش فشار خون بیمار توسط پزشک

بیماری یکی از پدیده های ناخوشایند زندگی است که هر از چندی انسان ناچار است با آن مواجه شود و روزهای سخت آن را سپری کند. اما آنچه که پراهمیت است نحوه برخورد ما با این پدیده است.

همه ما ممکن است در زندگی خود با حوادث و رخدادهای متفاوتی برخورد داشته باشیم که برخی از آنها برایمان خوشایند و برخی دیگر ناخوشایند باشند. اما آنچه که مهم است نحوه تعامل ما با این حوادث و رخدادها است. چرا که ممکن است حوادث خوشایند زندگی با برخوردی نامناسب، نتایجی ناشایست داشته باشند و در مقابل رخدادهای ناخوشایند زندگی با تعاملی مناسب و شایسته، پیامدهایی پر برکت به بار آورند.

بیماری یکی از پدیده های ناخوشایند زندگی است که هر از چندی انسان ناچار است با آن مواجه شود و روزهای سخت آن را سپری کند. اما آنچه که پراهمیت است نحوه برخورد ما با این پدیده است.

اگرچه این پدیده اجباری زندگی در ظاهر ناخوشایند است و منفور اما با برخوردی متناسب با آن می توان پیامدهای خوشی را رقم زد.

در فرهنگ اهل بیت راهکارهای مناسبی برای مواجهه با پدیده بیماری ارائه شده است که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

۱ـ مراجعه به پزشک متخصص

مردم در مواجهه با بیماری چند دسته اند. عده ای وقتی بیمار می شوند خود درمانی می کنند و از داروهایی که اطلاع زیادی از تاثیرات آن ندارند برای درمان استفاده می نمایند. نتیجه این کار غیر عقلایی گاهی افزایش بیماری و گاهی هم ایجاد یک بیماری تازه است.

عده دیگری از مردم به هنگام بیماری دعا را بر مراجعه به پزشک ترجیح می دهند و در انتظار معجزه ای آسمانی به ذکر و دعا مشغول می شوند.

اما گروه دیگری از مردم متناسب با آموزه های اهل بیت عمل می کنند و پس از آنکه دل به خدا سپردند و قلب و زبان را با ذکر خدا معطر کردند، اسباب دنیایی مداوا را نیز طی می کنند.

یکی از یاران امام صادق علیه السلام از ایشان نقل می کند که می فرمود:

هر کس شبى بیمار شود و آن را نیکو بپذیرد و خدا را شکر و سپاس گوید، کفّاره شصت سال(عمر سراسر لغزش) او خواهد بود. راوى مى‏گوید: گفتم: معناى نیکو پذیرفتن آن چیست؟ فرمود: بر رنج و ناراحتى آن صبر کند

باید دانست که پزشک ماهر و کارآزموده در آموزه های اهل بیت یکی از نیازمندی های مهم جامعه بشری به حساب آمده است. امام صادق علیه السلام می فرماید:

مردم هر شهرى به سه چیز نیازمندند که در کار دنیا و آخرت خود به آنها رجوع مى کنند و چنانچه آن سه را نداشته باشند گرفتار پریشانى مى شوند: (اول) فقیه دانا و پارسا (دوم) فرمانرواى نیکوکار و مُطاع و (سوم) پزشک آگاه و مطمئن. (تحف العقول، ص ۳۲۱)

بنابراین اگر بیماری به اندازه ای شدت یافت که نیازمند مراجعه به پزشک بود باید پزشک را وسیله شفا و درمان خود قرار داد و به دستورات او عمل نمود. از امیر مومنان نقل شده که فرمود:

مَن کَتَمَ الأطِبّاءَ مَرَضَهُ خانَ بَدَنَهُ(غررالحکم، ح ۸۵۴۵)؛ کسى که بیمارى خود را از پزشکان پوشیده بدارد، به بدن خود خیانت کرده است.
تصویری از یک پزشک در حال معاینه بیمار

۲ـ پنهان داشتن بیماری از مردم

برخی از مردم در مواجهه با بیماری، زبان به شِکوه باز می کنند و عالم و آدم را از بیماری خود آگاه می سازند. دیگر کسی در شهر باقی نمی ماند که از آه و ناله های او بی خبر باشد و از گوشه گوشه بیماری او اطلاع نداشته باشد.

چنین افرادی معمولا همه را مقصر در بیماری خویش برمی شمرند و به همگان از خدا گرفته تا بندگان او گلایه می کنند. اگرچه بیماری، آزار دهنده هست و انسان را گاه از خود بی خود می کند اما انسان باید مراقب باشد که به دام چنین وضعیتی نیافتد و خود را طلبکار پروردگارش نبیند.

خداوند به عُزیر علیه السلام وحی فرمود که هرگاه بلایى به تو رسید، پیش آفریدگانم شِکوه مکن، همان گونه که من، وقتى بدى ها و رسوایى هایت فراز مى آید، از تو پیش فرشتگانم شِکوه نمى کنم. (الدعوات، ص ۱۶۹)

پیامبر خدا نیز در این باره می فرماید: «هر کس سه روز بیمار شود و از آن به هیچ یک از عیادت کنندگانش شکوه نکند، اگر او را عافیت بخشم، عافیتى بدون گناهش دهم و اگر جانش را بستانم، او را به جوار رحمت خود برم. (الکافی، ج ۳، ص ۱۱۵)

خداوند به عُزیر علیه السلام وحی فرمود که هرگاه بلایى به تو رسید، پیش آفریدگانم شِکوه مکن، همان گونه که من، وقتى بدى ها و رسوایى هایت فراز مى آید، از تو پیش فرشتگانم شِکوه نمى کنم

۳ـ شکیبایی در برابر بیماری

بیماری یکی از موهبت های الهی است که پیامدهای شایسته فراوانی را می تواند به دنبال خود داشته باشد. به شرط آنکه نگاه انسان به بیماری یک رزمایش صبر و شکیبایی و یک مانور تحمل در برابر مشکلات و سختی ها باشد.

اگرچه صبر در برابر همه سختی های زندگی ارزشمند است اما خداوند برای صبر در برابر بیماری پاداش جداگانه ای در نظر گرفته است. یکی از یاران امام صادق علیه السلام می گوید که از آن حضرت شنیدم که می فرمود:

هر کس شبى بیمار شود و آن را نیکو بپذیرد و خدا را شکر و سپاس گوید، کفّاره شصت سال(عمر سراسر لغزش) او خواهد بود. راوى مى‏گوید: گفتم: معناى نیکو پذیرفتن آن چیست؟ فرمود: بر رنج و ناراحتى آن صبر کند. (ثواب الأعمال و عقاب الأعمال، ص ۱۹۳)

۴ـ شکر

در روایت پیشین خواندیم که یکی از راه های آمرزش گناهان «شکیبایی بر بیماری» و «شکر و سپاس خداوند» است. بنابراین شکر در حال بیماری نیز یکی از آداب زندگی است که نباید از آن چشم پوشید.

امام صادق علیه السلام می فرماید: پیامبر خدا صلى الله علیه و آله هرگاه از چیزى خوشحال مى شد مى فرمود: «الحمد للّه على هذه النعمة ؛ خدا را بر این نعمت سپاس.» و هرگاه امر ناراحت کننده اى به ایشان مى رسید مى فرمود: «الحمد للّه على کلّ حال؛ خدا در هر حال ستودنى است.»
صدقه

۵ـ صدقه دادن

صدقه، تاثیرات فراوانی در زندگی انسان علی الخصوص بر سلامتی و تندرستی دارد. صدقه، هم نقش دفع کننده دارد و هم نقش رفع کننده. به بیان دیگر هم می تواند از بروز بیماری ها و مشکلات جلوگیری کند و هم می تواند در صورت بروز بیماری تندرستی را به ارمغان آورد. پیامبر خدا در جمله ای کوتاه به هر دو خصوصیت صدقه اشاره کرده، می فرماید:

الصَّدَقةُ تَدفَعُ البَلاءَ و هِی أنجَحُ دَواءٍ (بحارالأنوار، ج ۹۶، ص ۱۳۷)؛ صدقه، بلا را دفع مى کند و مؤثرترین داروست.

گروه دیگری از مردم متناسب با آموزه های اهل بیت عمل می کنند و پس از آنکه دل به خدا سپردند و قلب و زبان را با ذکر خدا معطر کردند، اسباب دنیایی مداوا را نیز طی می کنند

گویا دلی که با دریافت صدقه شاد می شود چنان عرش خدا را به تکاپو وامی دارد که هر کاری را برای صدقه دهنده امکان پذیر می کند و هدایای فراوانی را برای او ارسال می دارد.

۶ـ دعا و ذکر

دعا و ذکر یکی از پل های ارتباطی میان بنده و پروردگار است که می تواند مسیر پر فراز و نشیب زندگی را هموار کند و مشکلات آن را آسان نماید. گویا خداوند زندگی انسان را به گونه ای طراحی کرده که از یاد او غافل نشود و هر از چندی برای گرفتن خواسته هایش هم که شده سری به خانه محبوب زند.

بیماری نیز یکی از این بهانه های ارتباط با پروردگار است. پیشوایان معصوم ما برای درمان بیماری ها ادعیه، اذکار و نمازهای گوناگونی را پیشنهاد داده اند تا این ارتباط مبارک شکل گیرد.

اما نکته قابل توجه این است که برخی گمان می کنند، تنها باید از راه ذکر و دعا شفا یابند و اسباب و علل دنیایی را ترک کنند. باید توجه داشت که دعا و ذکر گاه به صورت مستقیم و گاه به صورت غیر مستقیم در شفای بیمار تاثیرگذار است. گاهی خواندن ۷۰ مرتبه سوره حمد بالای سر بیمار معجزه می کند و در عین ناباوری بیماری را به تندرستی مبدل می کند. گاهی هم دعا و ذکر، تاثیر غیر مستقیم می گذارد و اسباب مداوا را فراهم می آورد و مسیر درمان را هموار می کند. برای مثال ممکن است که تاثیر دعا در فراهم آمدن پزشکی حاذق و تشخیص سریع بیماری توسط او شکل گیرد و مسیر مداوا به سرعت ادامه پیدا کند.

سیدمصطفی بهشتی

گروه دین تبیان

************************

افزایش قد با نچرال مید 300تایی

کارایی نچرال مید چیست؟

1- به علت داشتن کلسیم و منیزیم غنی شده در این محصول برای افراد قد کوتاه باشد بسیار مناسب است. سریع سلول ها را بازسازی کرده و برای بهبود و حجم استخوانی بسیار مناسب است.

طول مدت درمان این دارو حداقل بایستی 6 ماه باشد.پی در پی بدون قطعی

 

نحوه مصرف این دارو برای افزایش قد پس از خرید توسط مشاور به شما اعلام خواهد شد. و طبق دستور عمل مشاور عمل کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید

در صورتی که این محصول نچرال مید را میخواهید میتوانید فقط تلفنی و یا اینترنتی

نیز سفارش بدهید.

این محصول در بسته های 100 عددی 200 عددی و 300 عددی ارائه میشود

قیمت : 1,800,000 ریال

خرید پستی 

 


اگر قد شما بلند است  و دوست دارید کمی بلند تر شوید سه بسته پیشنهادی دارید

پکیج شماره 3 شامل (نچرال مید+ ویتامین ایی  300 تایی)

برای سنین زیر 18 سال 5 سانت

برای سنین 25-18  دو الی 3 سانت

بالای سن 25 سال یک سانت

میزان تاثیر پذیری برای کسانی که صفحه رشدشان بسته نشده باشد 100 درصد میباشد- اگر صفحه رشد شما بسته باشد کار خیلی مشکل میشود

پکیج شماره 2 شامل (نچرال ویت 200 تایی+ویتامین ایی)به قیمت 80000 تومان برای 2ماه کامل

برای سنین زیر 18 سال 2 سانت

برای سنین 25-18  دو الی 2 سانت

بالای سن 25 سال یک سانت

 

 پکیج شماره 3 شامل (نچرال ویت 100 تایی+ویتامیین ایی)

برای سنین زیر 18 سال 2 سانت

برای سنین 25-18  دو الی 1سانت

بالای سن 25 سال نیم  سانت

این محصول نیز دارای شماره ثبت بهداشت ایران است

شماره پروانه بهداشتی 30102507735

از اداره کل نظارت بر مواد غذایی وزارت بهداشت و درمان

محصول کشور امریکا

طب دارو انحصاری وارد کننده این محصول است

پخش از شرکت ایران امیر

اگر واقعا کوتاه قد هستید بایستی از این قرص غنی شده استفاده کنید. بالاتر از سن 45 سال که دیگر نیازی به افزایش قد ندارد و بیشتر برای جلوگیری از پوکی استخوان و جلوگیری از کم شدن قد میشود.

اما زیر سن 35 سال اگردوست دارند برای افزایش قد (خوشتیپی استخدامی-ورزشی-و یا ازدواج)  قد میتواند یک فاکتور بسیار مهم به حساب بیاد.

 

اگر مشاوره میخواهید با شماره 02177000613 تماس بگیرید

قیمت : 1,800,000 ریال

خرید پستی  

نام محصول : قرص افزایش قد نچرال مید
نام به لاتین : calcium magnesium zinc
ساخت شرکت :   Natural made
ساخت کشور :  آمریکا
تاریخ انقضاء : دو سال بعد

محتویات : 100.200.300 عدد قرص 
رده مصرف : مردان و زنان  از سن 8 سال به بالا
دوره درمان : 
سه بسته قرص در 100 روز 
مصرف روزانه : سه عدد قرص

 

توضیحات محصول :
آیا از کوتاهی قدر خود در عذاب هستید ؟

آیا به خاطر کوتاه قدر بودن نتوانستید با شخص مورد نظر ازدواج کنید ؟
آیا می خواهید قامت بلند و کشیده ای داشته باشد ؟

 

دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشید. با مصرف قرص های نچرال ولت  می تونید این مشکل رو به راحتی برطرف کنید و به قامتی بلند و زیبا برسید افزایش قد از دیرباز دغدغه بسیاری از مردم دنیا بوده  و هست 
 با قرص افزایش قد به اندازه دلخواه خود برسید. قرص افزایش قد نچرال ولت جهت بلندتر شدن قد و افزايش تراكم استخواني _ ترشح هورمونها جهت افزايش قد از 15 تا 35 سال می باشد

قیمت : 1,800,000 ریال

خرید پستی  

چه رابطه ای میان این قرص ها و افزایش قد است ؟
افزایش قد بدن در حقیقت بخشی از روند رشد استخوان هاست . استخوان برای رشد نیاز مبرم به عناصر مثل کلسیم ، منیزیم ، و چند عنصر دیگه دارد 
که کمبود این عنصرها موجب توقف رشد حتی پوکی استخوان می شد
عمل جراحی علاوه بر هزینه های بالا بسیار خطرناک است و حتی ممکن است موجب فلج شدن فرد شود 
مصرف نچرال ولت موجب افزایش قد و در سنین بالاتر موجب جلوگیری از پوکی استخوان و کاهش قد می شود

قیمت : 1,800,000 ریال

خرید پستی  

عمل کرد محصول : 
این قرص ها 
باعث استحكام استخوان، بهبود ماهيچه، ترميم زخم، كمك به سيستم عصبي،‌ تنظيم فشار خون و توليد انرژي مي شود.  اين قرص ها داراي كلسيم هستند كه مهمترين و اولين ماده براي قوي كردن استخوان ها است. همچنين بدن از كلسيم براي كمك به انقباض ماهيچه ها و بهبود سيستم عصبي و نخايي استفاده مي كند كه اين كلسيم را از استخوان دريافت مي كند. كلسيم و منيزيم نقش اساسي را در ساختار مواد معدني استخوان ايفا مي كنند. روي نيز براي تقسيم شدن و رشد سلول ها ضروري است.  كلسيم و منيزم به همراه هم در بدن واكنش مي دهند و منيزيم به جذب كلسيم در استخوان كمك مي كند. ماده روي كه در اين محصول وجود دارد باعث فشرده تر و سفت تر شدن بافت استخوان مي شود. روي همچنين ايمني بدن را افزايش مي دهد و كلسيم نيز عملكرد قلب، كليه، تنفس را طبيعي كرده و باعث انعقاد خون مي شود. كلسيم اين محصول در 60 دقيقه جذب بدن مي شود و با تغذيه مناسب و ورزش منظم خطر ابتلا به پوكي استخوان را كاهش مي دهد. اين مواد در بدن توليد نمي شوند و بايد از طريق غذاها و قرص ها وارد بدن شوند.

قیمت : 1,800,000 ریال

خرید پستی  

 

ویژگی های محصول :
- ساخت کشو آمریکا
- جلوگیری از پوکی استخوان
- سرشار از  کلسیم منیزیم و سایر فراورده ها
دارای تاییدیه FDA آمریکا-دارای تاییدیه ایران

 

تركيبات :
سلولز (با منشاء گياهي)، Croscarmellose ، تيتانيم دي اكسيد، پوشش سلولزي، منيزيم بدست آمده از گياهان‌

 

دستورالعمل:
براي بزرگسالن روزي 1 تا 3 عدد قرص ترجيحا همراه وعده غذايي مصرف شود. در جاي خشك و خنك نگهداري شود.

 

هشدار:
زنان باردار و شير ده بايد قبل از مصرف با پزشك مشورت كنند. اگر سنگ كليه داريد و يا داشته ايد، داراي مشكل تيروئيدي هستيد و يا دارويي مصرف مي كنيد، قبل از مصرف اين قرص با پزشك مشورت كنيد. افراد زير 15 سال استفاده نكنند. دور از دسترس كودكان قرار گرفته شود.

 

نظرات استفاده کننده ها :
من سالها بود که با کوتاهی قد خود مشکل داشتم اما مدتی است که از قرص های 
نچرال ولز استفاده میکنم و باید بگم نتیجش عالی بود .
این قرص ها خیلی زود روی قدم تاثییر گذاشت 
نتیجه اش واقعا آلی ما خیلی ازش راضی هستیم
یکی از دوستام نچرال ولت رو برام معرفی کرد تاثیرش فوقل آده هست 
خیلی دوسش داشتم ولی قد کوتاهش باعث خجالتم میشد دوستام بهم سرکوفت میزدند بلخره این قرصها مشکلمون و حل کرد وای حالا خیلی جذاب تر شده 
از بچه گی عاشق این ورزش بودم ولی به خاطر قد کوتاهم قبولم نمیکردند اما حالا نچرال ولت مشکلمو حل کرده

 

قرص هورمون رشد ال ارژنین هم هست با قیمت 33 هزار تومان که اگر با نچرال مید خریداری شود بسیار مفید است

قیمت : 1,800,000 ریال

خرید پستی 

Grow Taller Ebook

Grow Taller 4 Idiots is an eBook based course that, as you may have imagined, is centered on hand rate increase. The way includes an eBook, a video series, and a diet/exercise guide that provides you all the weapons you need to increase in value your height, irrespective of your age. The Grow Taller 4 Idiots guide is targeted at anyone who wants to be taller by a couple of inches. Grow Taller Ebook

 

This includes the ‘socially short’ 5’3″ guy, or the professional 6’2″ athlete hoping to gain a competitive advantage by increasing his height. This height increase program is backed by scientific facts and the methods included in it do not have any side-effects, unlike a host of the other height increasing products on the market. Pros After using Grow Taller 4 Idiots and comparing our results with those of other readers, we were able to form a factual opinion on this guide.

 

 

The things we liked the most about Grow Taller 4 Idiots were: Focus on natural height increase methods. Great tips to increase HGH (Human Growth Hormone) level by up to 300% naturally, without resorting to extremely expensive supplements. Scientifically backed knowledge base about height and the mechanics of growing taller. Twenty videos on height increasing exercises. The videos were of a high quality and were extremely easy to follow. Grow Taller Ebook

 

Focus on exercise and diet based height increase. The exercises were very innovative and effective. Well laid out diet and exercise plans that anyone can follow. Cons Although we were thoroughly impressed by Grow Taller 4 Idiots and would recommend it over any of its competitors, we could still find a few flaws with the course:

 

The exercise and diet plans require a certain degree of dedication and discipline. While not really a flaw, it means that anyone who is not completely serious about height increase wouldn’t benefit from Grow Taller 4 Idiots At $47, it is slightly on the more expensive side. However, the wealth of exclusive knowledge contained in it justifies the price tag. Conclusion When it comes to picking a height increase course, you can’t really go wrong with Grow Taller 4 Idiots.

 

The monstrous amount of information contained in the eBook and videos will tell you everything you need to know about growing taller. The diet and exercise plans are very effective at increasing your height, no matter your age or current stature. Considering the benefits that 2-4 inches of height can have on a person’s psyche, we highly recommend Grow Taller 4 Idiots over all its competitors. Hands down, it is the best growing taller course on the market with a wealth of information that you just cannot find anywhere else. Rebuild your self confidence by Downloading yourGrow Taller Ebookebook now.

Advantages: great for back.

 

Disadvantages: takes few days before it works.

 
 

this product has helped me through many ways, for example for three months i have had problems with my spinal cord, after a while i found Natural wealth Chelated Calcium Magnesuim Zinc which a friend introduced to me. 
i took the product for 2 weeks and i felt improvements not only in my back but i felt alot more active thoughout the day. 
six months later - i feel young and active. ive introduced this product to everyone that i know and they have considered it. 
im very pleased with Natural Wealth Chelated Calcium Magnesium Zinc and would be more than glad if you could let me know when i can recieve this item again. 
in the future this product could really help alot of people when they find out about Natural Wealth Chelated Calcium Magnesium Zinc and i would help do this. we have bought this item many times and would be glad to get this once again.Summary: improves hight

قیمت : 1,800,000 ریال

خرید پستی 

 

ابعاد و اندازه: 30*12
تعداد هر بسته : 100 عدد در هر بسته
نوع محصول: کلسیم -منیزیم- روی 
نام تجاری محصول: نچرال مید Nature Made
تنوع رنگ: قوطی زرد رنگ- قرص سفید رنگ
   
   
   
   
   
   
   
   
   
مشاوره تغذیه: رایگان به مدت سه دقیقه 02177006657
   
   
تلفن پشتیبانی و گارانتی: 02177004628
تاییدیه بهداشت ایران: دارد:به مشاوره مجوز 301025077035
تاییدیه بهداشت جهانی: اف دی ای بهداشت جهانی
   
شرکت ارائه کننده: نچرال مید-پخش از ایران امیر
ساخت کشور: ایالات متحده آمریکا
عوارض جانبی: ندارد : در زنان باردار و یا شیرده با دستور پزشک مصرف شود/بهتر است با پزشک ما مشورت شود
   
نوع بسته بندی: استاندارد - محصولات اصل زیر نظر پزشک
گارانتی تعویض: درصورت معیوب بودن کالا 100 درصد
   
رده گروه سنی استفاده کننده: زیر سن 35 سال برای افزایش-بالای سن 50 سال جلوگیری از پوکی استخوان
نحوه خرید: خرید نقدی از شرکت جوان پردازان پارسیان با شرایط ویژه
   
تخفیف ویژه: برای خرید نقدی 5 درصد

قیمت : 1,800,000 ریال

خرید پستی 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 773
  • بازدید سال : 12,253
  • بازدید کلی : 2,246,253